FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Sunday, September 20, 2009

Sesiapa Yang Berkenaan

Kepada stalkers/orang yang suka komen pasal aku/orang yang suka2 nak aibkan aku...
Cukuplah.. Besar sangatkah dosa aku pada kamu? Apakah kesilapan aku yang lalu tak dapat ditebus dengan ucapan mohon maaf ini? Jika YA.. Maka kamu bukan umat Islam sejati.. Maafkanlah aku.. Hentikanlah semua ini.. Aku sudah malas dan bosan dengan semua ini.. malah aku sudah bertindak untuk berdiam diri.. Andai semua itu tidak cukup, aku tidak punya jalan laagi untuk kamu2 yang sesat ini..
Selamat Hari Raya Aidilfitri.. "Buanglah yang keruh, Ambillah yang jernih"
Absolute Biel

No comments: