FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Sunday, September 27, 2009

Salam semua...

Kami akan menamatkan zaman bujang kami dalam masa 6 hari saja lagi.. Hari ni, kami berdua hanya sempat ke Carrefour Wangsa Maju untuk cari tudung yang akan dipakai pada majlis pernikahan nanti.. Alhamdulillah baju Labey sudah siap semuanya.. Cuma yang tinggal kini kepeningan aku dalam mencari tudung nikah.. Banyak yang berkenan.. tapi bila beli and balik pakai dengan veil.. ade je yang tak kena.. kan ke dah membazir namanya tuh.. tapi Alhamdulillah jugak la setelah bergelar isteri nanti aku akan memakai tudung/hijab sepenuh masa.. Jadi takde lah bazir sangat kan? coz yang mane tak jadi nak pakai untuk nikah tu, bolehlah dilaburkan untuk masa2 hadapan nanti kan.. InsyaAllah..

Lepas ni.. turn untuk pergi mencari bunga-bungaan untuk hiasan hantaran dari pihak Labey untuk aku pulak..Pelik jugak kenapa perlu cari bunga lagi.. sebabnya, semua hiasan dari alas dulang, bunga hiasan dan hinggalah ke warna ribbon aku dan Labey dah siapkan untuk Umi.. Tapi Umi still insist nak pergi beli.. huhu..

Tak ape lah..Anak sulung and itulah satu-satunya anak lelaki yang dia ada kan.. Biarlah..mungkin dia ada idea dia sendiri kan.. Kits tunggu dan lihat sahaja apakah hasilnya ok.. Cukup setakat itu sahaja untuk hari ini.. Take care!

xoxo,

Absolute Biel

No comments: