FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Thursday, September 24, 2009

Mengantuknye..

Dear Bloggers...
Semalam tak dapat tidur.. Jadi aku rasa2 aku hanya berjaya tidur pd pukul 1.10 pg..hihi. Pukul 4.45pg aku dah kena bangun untuk siap2 pergi keje.. Pagi ni, aku tumpang Jaja gi keje kt Melaka.. Malas nak tidur rumah melaka since tak ade sesapa pun kt situ..
Pukul 5.40pg terus bertolak ke rumah Jaja.. and sampai sana dalam kul 6.05 pagi.. masa tu Jaja nak solat Subuh.. nampak Simba gaduh2 dgn Jaja nak keluar rumah.. Jaja tak kasi Simba keluar.. huhu.. notty Simba! Tunang lak pesan kat aku tolong tampar bontot Simba.. erm.. Sayang, kalaulah Simba tu nak kat i la kan.. dah lama i tampar2 bontot dia..Simba ni pelik sikit dari kucing yang lain.. Aku baru je dok depan dia nak usap2 bulu dia.. sekali, dia lari daa.. aiyak! Dia memang taknak aku la.. sobb!!!
Bertolak lak dari rumah jaja ke office.. sampai dalam kul 7.45pg.. nasib baik sempat untuk punch kad..huhu. Sampai ofis, aku dan jaja pun buat warming up.. hihi [dlm erti kata lain.. Ushar FB and layan Sorority Life..] ... But up until now.. I have nothing to do.. No IP to kaji and no IP untuk persiapan bicara. Nampaknya macam diari aku hari ni kosong je la..huhu..
and even now pun.. semasa sedang menaip entry ini..
Aku.......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
MENGANTUK!!!!!!!!
xoxo,
Absolute Biel

No comments: