FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Tuesday, September 22, 2009

The Break Is Over..

Dear Bloggers..
My break is almost over...All I can say is that I dont have enough rests eventhough I took 7 days leave for Hari Raya.. Damn! benco dengan kerjaya macam ni tapi aku sangat devote hidup aku pada kerjaya ini.. Memang inilah kerjaya impian aku selama ini..
Aku sangat bahagia bergelar seorang pengamal undang-undang.. [sorry! cant tell u ape pekerjaan sebenar..] Yela.. belajar habiskan masa almost 6 years.. Siap mengadap dugaan masa final year repeat paper Family Law??? my god! teruk kan? tapi tula.. bak kata cendekiawan.. Pointer tak janjikan ape2.. yang penting ape yang u pratikkan apa yang u belajar dulu semasa u keje sekarang ni.. Aku tak kata yang aku ni bagus,, since aku feel yang banyak lagi yang perlu aku belajar. Tapi.. im proud of myself for being at this level rite now.. and as for now.. aku akan struggle untuk terus berjaya sampai pegawia Turus.. hahahaaaa.. berangan siottt!!
Abah tak kasi aku tukar profession dari seorang peguam kepada cikgu/lecturer since both of parents pun dah bergelar cikgu selama lebih 30 tahun.. Abah pernah cakap.. cukup abah,mama,adik and kak long je yang bergelar pendidik.. dia nak aku kekal jadi peguam.. Erm.. nape ye? sampai sekarang tak tahu kenapa? mungkin dia nak aku lebih menyerlah lagi kan.. takpe la.. walau apepun yang Abah nak.. aku ikutkan aje.. yang penting Abah bahagia.. Aku?? takpe.. since aku pun sayang sangat dengan kerjaya ni biarlah aku teruskan je dengan kerjaya ni..
Sebut pasal kerja ni.. Lusa dah kena masuk ofis coz ade court case to handle.. *sigh! Penat kan? first day masuk ofis balik, dah kene pergi court.. tak ape lah.. kata makan gaji kan.. huhu! ok lah.. mau tidur sudah.. tomorrow, in the early morning.. me leaving for Malacca.. gudnyte all!
Rindu Tunang.. hihi!
xoxo,
Absolute Biel

No comments: