FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Wednesday, December 8, 2010

Shopping Spree!

Last Week I had my shopping spree. In fact its online! Ramai yang cakap "aku tak pandai and tak berani la nak beli online ni.." Well, bagi aku... Kalau tak beranikan diri, sampai bila2 pun kita takkan timba (ewah!) pengalaman kan!


Best sebenarnya online shopping ni. Tapi tipulah kalau aku cakap dalam banyak2 online shopping yg aku pernah buat, takde seller yang pernah tipu aku! Ade je... among them, JJtheExplorer. Ingat lagi kan kisah kasut ballerina kaler pink yang puja sgt2 tu? Haaaa.... dia lah seller untuk kasut tu. Tapi Alhamdulillah, so far takde la sampai seller bawak lari duit aku.


Cerita pasal online shopping ni, below are among hasil shopping spree aku last week! Berbaloi2...




Baju ni ngam2 muat dgn aku. Aku suka!
Tapi masih boleh tambahkn berat badan.. Muat lg ni.. hehe


Ini pula, agak besar kat bhgn 'bust' tu..hehe
Part lain semua ok dah!
so..... nak tunggu gemok dlu ke?
or nak letgo?
Kalau ade sesape nak, emel me ok @ belle_legal@yahoo.com
This is my personal favourite!
Boleh buat baju kerja and @ the same time leh pakai santai2.
Ala2 Jessica Alba gitu!
Kalau ade MiuMiu Coffer lg walla!
(dgn harapan en suami membaca entry ni..hihi)
Ngam2 dengan badan aku yg genit ni. ;)


Ini pun my personal favourite gak!
Sebab kain dia jenis cotton yang melekat kat badan tu.
So memang selesa habis la!
Plus+, labuh smpi bawah muntut*
sesuwai pakai dgn legging!
Overall, aku puas hati dengan baju2 online yang aku beli ni.
Walaupun perkhidmatan dia agak lembab skit.
Tapi aku yakin seller ni tak suka menipu.
And baju pun takde la stok yang tersalah hantar.
Lain yang dipilih lain yang dihantar.
Nak tahu harga semua baju di atas?
RM130 + courier!
Memang syiok dengar harga tu kan!
Kalau beli kat luar, sure RM130 tu dpt 1-2 helai je.
Kalau gi Sungai Wang, sure kena berebut dengan Amoi2 lain..kihkihkihkih!
Ni la kelebihan shopping online. Takde rebut2, takde habiskan minyak kete. Cuma habiskan tenaga n sakit mata tgk skrin lama2.. huhu.
So, gi la cuci mata sekarang!

No comments: