FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Thursday, December 30, 2010

Blog ape yang aku suka jengah bila bosan?



Ok kawan2.. entry kali aku akan suggest pada korg blog mana yang pada pandangan aku sentiasa membuatkan hidup aku yang bosan ni jadi tak bosan.



1. Bagi yang dh lama jengah blog aku ni, mesti tahu ape kesukaan aku!
haruslah 'online-shopping' blog! Stressed-free ok!

Kerengga Kurus
Watchshoppe - Ashbee
Princess Vee
I Want Bags
Shop-me-holic
MelodyLoveFashion



2. Blog yang random2... yang byk citer psl... hari ni org tu bt ape, beli ape, pergi mane bla..bla..bla.. ;)

Lady Verde
Eila
Screaming Mommy



3. Tengok blogger yang gila baking cupcakes - amik ilham deco CC and cakes... mmg best!

mycuppycupcake
cupcakekasih
gula dan mentega
bake decorate 2 you



Tengok kesemua blog2 di atas memang buatkan hati aku tenang...
tapi note that, untuk tgk blog2 kat item no.1 u guys kena tgk time berduit, bergaji la.. hahaha
kalau tengok takat ade air liur je tak best gak.. nanti hancur luluh hati! :P


No comments: