FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Tuesday, December 7, 2010

Hari Kena Marah Sedunia - "Arghhh! Lupa lagi!!"


Hari ni semua orang yang masuk jumpa boss kena marah kaw2 punya. Termasuk la aku.. hehehe.. Padan muka kau Nabilah! Timing salah lagi.. Takpe, for the betterment of my future kan! boss dah siap2 marah nak transfer aku kalau aku buat silap lg kali ni. Ok boss, ampunkan saya yang hina ni. Saya janji tak buat lg. Saya janji, bila saya M.C len kali, boss la orang 1st saya 'ding dong' dengan bangganya cakap... "Puan!!! saya seronok dapat MC hari ni.." ;P [padahal tension kena marah tak sudah2 lg.. kekekeke]



Keluar je dari bilik boss I.O pujuk2 aku lak.. Dia cakap, "relax puan..." (sambil senyum2 ikhlas..ikhlas tau! i can see n feel it!) Dan aku pun dengan gatalnya tangan ni tepuk2 bahu dia cakap "Relax2.. I'm ok!"




Tula Nab! Makan semut lagi! kan dah lupa nak update boss pasal MC! adoiii laaa...

No comments: