FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Monday, February 1, 2010

Nur Aida @ Be-Elegant, I'm joining your Contest!!! huhuhuh...


Kawan-kawan semua, Nur Aida dari Be-Elegant ade buat Contest.. hadiah2 dia seperti yang dinyatakan di dalam gambar/banner di atas... So, ape lagi mehla join! be-elegant.blogspot.com


*** Saya??? Ofcoz la nak join...huhuu..

Kepada Aida, sila tengok ye... Qualified atau tidak.. Thanks!


1. Sesapa saje buleh join, asalkan penah beli item2 dari BE-ELEGANT. Dlu2 purse, rantai, belt sume kiraa apa2 je janji barang BE-ELEGANT yang mana pembelian melebihi RM60 layak masuk contest ni. - CUKUP SYARAT!!!


2. YANG PENTING, kena tunjukkan gamba 3 keping. 3 KEPING yea kawan2. Gamba 3 KEPING dengan barangan BE-ELEGANT yang berbeza, cthnya 1 keping tudung pink, 1 lagi tudung biru, satu lagi purse (^_^)- tepekkan dalam BLOG atau kalau takde blog dalam FACEBUK buat 1 folder n masukkan banner contest :) - GAMBAR DI BAWAH JADI BUKTI - CUKUP SYARAT!




3. Pastu kena gtau dari pada mana anda tau CONTEST n BLOG aida ni. Kalau tau sendiri, gtau bagitau sendri, kalau kawan gtau, gtau nama, kalau dia ada blog gtau nama blog..(INI PENTING yea) - AKU TAHU SENDIRI MELALUI FACEBOOK AIDA - CUKUP SYARAT!


4. BAGI YANG ADA BLOG: HUKUMNYA wajib jadi FOLLOWERS aida, kira PAKSAAN yea ni hehehe dan menepek logo contest di bahagian tepi blog yea (TUJUAN: perkenalkan blog pada orang lain)- lagi ramai diperkenalkan lagi tinggi peluang menang (^_~), yang ada FACEBOOK promot diFACEBOOK (sume ini ada point) hehe - SUDAH JADI FOLLOWER AIDA SEJAK HARI PERTAMA DIA BUAT BLOG! - CUKUP SYARAT!
So, apa macam Aida? huhuhuhu...

1 comment:

Nur Aida said...

okei2, lulus!! tengkiu nab menjoinkan diri :)