FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Wednesday, February 3, 2010

Geli Hati

Haaaaaargghhhh Tuih! hahahaha [gaya samseng kampung dusun...]

Ade terbaca satu blog hamba Allah nih.. Tak kisah la ape pun yang dia buat kat blog dia tu okeh.. Tapi yang paling menggelikan lagi bila aku terbaca satu entry dia nih.. dan entry ni secara tak langsung mengingatkan aku kepada beberapa 'pucuk' email desperado dia dulu pasal kakak aku yang sentiasa menjadi bahan bualan [umpatan] dia sejak dulu lagi..
Yela... bukan main lagi dia ckp... "nasib ko la dapat laki 'kopok lekor'..." hihi... bukan ape, sebab aku GELI HATI bile tengok makanan santapan dia bila ke negeri Pantai Timur i.e Terengganu tu pun ala2 makanan ruji negeri tu jugak.. dan sudah tentu kalau aku sebut kat blog ni bisa mengingatkan pembaca semua pada 'keropok lekor / losong' made in Terengganu...
Haish.. GELInyaaaaa HATI!!!!! wakakakakakaaaaa.... Dalam dok mengutuk kan dah kena kutukan tu kat diri sendiri... Moga2 hamba Allah ni sedar la ek..

No comments: