FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Thursday, February 4, 2010

Berakhirnya penat lelah minggu ini...

Alhamdulillah.. hari ni dah hari Jumaat..

Minggu ni saja, hampir setiap hari saya ada bicara di mahkamah Jalan Duta. Penat jangan tanya la macam mana.. Habis sakit dan lenguh2 badan dan lutut saya ni asyik naik turun dari tingkat 3 je..

Dengan kerenah lif yang lembab dan lambat.. Di tambah pula dengan kes Anwar Ibrahim yang telah berjaya memproducekan ramai waratawan dan juga penyokong2 untuk hadir mendengar perbicaraan.. alahai, memang packed la mahkamah jalan duta bulan nih..

Every morning suami hantar pergi keje tiap kali dia dropkan saya dekat lobby mahkamah tu, tiap kali tu jgk la saya malas nak jalan kaki berdepan dengan cameraman n juga wartawan. bukan ape, ramai sangat! rasa macam 'wanted' lak..hehehe

Pastu lak, dengan kes saya yang saksi buat hal.. taknak bagi keterangan. habis puas saya pujuk dan alhamdulillah mereka akhirnya akur dengan tugas spt saya ini.. 'takpe la puan, kali ni je.. pasni saya x tolong dh..' itu la kata2 saksi kes saya tiap kali dipujuk dirayu..

Bukan itu je, I.O lambat hantar IP.. sampai je kat ofis habis semua Balai saya bambu minta hantar IP cepat sebab saya nak teliti.. letih la jugak mendail nombor telefon dorg nih... ada yang nak jawab n ada yang mcm cuba melarikan diri.. 'Kalau itu dah tugas awak, buatlah dengan seikhlas hati.. Kalau tak suka, jangan kerja..' itu shj yg mampu saya ungkapkn setiap kali mereka berdolak dalih..

Tapi alhamdulillah, berjaya juga saya harungi minggu ini dengan penuh kecekalan. Dan esok, saya ada plan lain.. Nak ke Putrajaya sebab ade Sukan JALSOA 2010.. Warhhh! moga2 dapat ketemu kwn2 lama kat situ.. Ok lah, till then tata!


-- Absolute Biel

No comments: