FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Wednesday, February 25, 2009

..lalala..

Erm.. Bosannye! Takde keje.. Kali ni betol ckp Luke.. Makan gaji buta..heheh! Dari semalam lagi dok godek2 Adsense dengan blogs yang ade kat sini.. Takde satu pun yang ade update.. Erm?? Nape semua org menghilang? Wah!! Dorg mmg ade keje nih.. Busy! Mengalahkan orang keje opis.. Padahal they are their own boss.. hurmm..
Tapi best jugak hidup kalau busy.. Boleh lupakan mende2 sedih yg menyakitkan hati.. At least.. for a moment la..
Aku lak.. dahla takde keje.. Takde idea lak nak tulis ape2 untuk entry kali ni.. owh! my life is so bored! hahaha..
Jangan la mcm tu.. tak baik tau! kenalah live life to the fullest.. tak kira mcm mana sekalipun.. Bak kata tunang aku.. "RELAX! jangan gelabah.." mm.. life is too short.. itu yg bole aku cakap..
Dalam masa 2 minggu ni.. Semua benda aku kena kejar.. If not.. aku takkan sempat buat lg dh..
Ye la.. nk pindah ke Melaka ni bkn senang.. nak tinggal semua persiapan utk wedding. Dahla baju nikah pun tak buat lagi.. huhu.. Nampaknya.. kena tempah sekarang.. Bukan ape..nak tunggu tunang gi tempah? alahai.. alamatnye..nikah pakai baju pinjam le.. Dia tu bab2 nak cari tailor ni no. ke 100 dia letak.. huhu..
Tapi tak boleh nak salahkan jgk.. Sbbnye.. dia kan lelaki.. memang camtu sket.. So nk tak nak.. aku yg pompuan ni la yg kena ada inisiatif utk gi tailor.. takpe la.. no biggie!
Ok lah..aku dah ketandusan idea nih.. [dahla mengantuk! padahal smlm tido awl..maybe sbb tido terganggu kot..]
Thanks For Dropping By..!!

1 comment:

Anonymous said...

aku igt sebok kemain..
sempat agi buat blog..ceh!!
hehe