FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Tuesday, February 24, 2009

Aku membawa diri...

Ntah kenapa..
Lately mcm takde semangat nak keje..
Walaupun sebenarnye memang takde keje..

Rasa sunyi sangat..
Rasa mcm kawan2 makin jauh..
Mungkin perasaan aku kot..

Hampir setiap malam tak boleh lelap..
Asyik terfikirkan tempat tu..
Erm.. Bukan takot bosan..
Tapi takot keseorangan..

Ya Allah.. aku silap..
Aku takkan pernah keseorangan..
Mungkin kawan2 semua lari..
Tapi aku tetap ada Yang Satu..
Yang Maha Esa, Maha Menyayangi, Maha Memahami..

Alhamdulillah..
Semua keperluan sudah dicari..
Cuma yg tinggal kini semangat untuk ke sana..
Dan juga Khudrat.. [ye la..nak kemas baju bkn senang! huhu..]

Aku hanya berharap..
Bila di sana nanti
Ada kenalan2 baru yang sedia membantu..
Baik rakan serumah yg baru..
Mahupun rakan sekerja..

Aku Redha..
Andainya ini dugaan Engkau yang Maha Besar..

No comments: