FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Tuesday, November 11, 2008

- Things 2 Buy -

Ok la... bagi melaksanakan tajuk pada kali ini... Aku nak buat checklist for hantaran tunang and nikah aku lak..

Oleh kerana telah dipersetujui hantaran untuk majlis pertunangan aku nanti 3 dulang di balas 5 dulang.. Jadi, sangat mudah la keje aku..



MR untuk Nabila

1. Sirih Junjung + Cincin = DONE, except for Sirih

2. Baju Nikah = DONE

3. Manisan (Kek)

Nabila untuk MR

1. Sirih Junjung

2. Baju Nikah + Kain Sampin = DONE

3. Cincin = DONE

4. Kain Pelikat = DONE

5. Manisan (Kek)
Seterusnya.. adalah checklist untuk hantaran pernikahan aku nanti.. Banyak gile nak list.. Tapi takpe.. Aku tabahkan hati jugak.. huhu.. untuk Nikah, 9 dulang di balas 11 dulang.. Insya Allah

Akad Nikah:

1. Mas Kahwin

2. Cincin Nikah (Lelaki)

3. Cincin Nikah (Perempuan)

MR untuk Nabilah

1. Sirih Junjung

2. Duit Hantaran + Rantai + Gelang tangan

4. Handbag = DONE

5. Jam Tangan

6. Perfume (or maybe SK-II) + Make-up

7. Telekung + Kain Pasang

8. Sweets/Chocs

9. Buah-buahan

Nabila untuk MR

1. Sirih Junjung

2. Jam Tangan

3. Baju + Neck Tie + Cufflink

4. Perfume

5. Wallet + Belt

6. Sejadah = DONE

7. Buku

8. Sweets

9. Halwa

10. Buah-buahan

11. Chocs

2 comments:

abcdef said...

really big smile for u..

p/s: jgn lupa kad kawen k..

MOMMY SOFEA & SAIF said...

okay beb...dont worry BE HAPPY!!
simpan duit banyak2.. leh balik kenduri aku nanti..
hakha!