FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Monday, November 10, 2008

The Ring REVEALED II

Ini adalah kesinambungan bagi kisah The Ring REVEALED... Pada episod yang lepas.. aku revealed design cincin tunang aku.. Tapi kali ini.. aku revealed lak cincin tunang untuk tunang aku.. hehe..jangan marah ha..!! Ini adalah mengikut adat orang N9... Sebabnye..tunang aku mak dia asal N9... So, atas permintaan mak dia dan juga keinginan tunang aku.. Maka aku pun terpakse la men'swipe'kan aku punya mastercard... hahahahaha...

So, kawan2..inilah design cincin tunang dia..[ridzuan/labey]... Bagi aku sangat cantik la..Coz..memang dah setaraf dengan cincin nikah.. mulanya..budget kitorg cuma dalam RM500 ke bawah [tunang je pun..] tapi disebabkan tunang aku ni jari dia m0ntoks..so, terpakse lah 'over-budget' sket...maaf, harganya dirahsiakan..tapi cukup untuk korang cakap "ianya tak berbaloi"..hehehe..bukan perasan sendiri eh..even mak dia pun cakap benda yang sama.. the only fren yang dah tengok cincin ni ialah Farah Wahida..even dia pun cakap hal yang sama..Tapi tak mengape lah.. Dengan izin Allah, dia akan jadi suamiku juga.. so, buat ape nak berkira dengan suami sendiri kan?? Lagipun..leh simpan untuk anak cucu..huhu..

3 comments:

abcdef said...

poyo betul kawan aku ni..kui kui kui

MOMMY SOFEA & SAIF said...

biar le..
smpai turn ko nti ko tahu la..
huhu..

abcdef said...

ye..ye..
aku akan tahu..