FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Monday, November 10, 2008

Coming S00n...

Jam je aku tengak kawan2 aku nih buat on9 boutique.. huhu.. Semalam baru diskus dengan labey.. Ingat nak buat garage sale.. Tapi tahu je la... Cost tinggi lak nak sewa tempat kos0ng semata2 untuk buat garage sale.. So, selepas pulang keje.. aku pun terfikir cam nak try buat on9 bundle lak kan.. huhu ... balik je rumah melawati terus aku suarakan hasrat aku nih kat Labey... lagipun... Labey punya barang pun banyak je yang dia dah tak leh pakai tapi masih elok.. mane la tau kot2 untung ke.. Masyukkkk!!
Buat mase ni aku memerlukan sedikit ruang untuk mengumpul semua barang2 aku yang dah lama aku tak guna tapi tetap nampak cam baru... [banyak baju aku yang nak dijual kalau difikir2kan nih...huhu]
So, kepada kawan2.. tunggu ye kemunculan on9 bundle aku nih...

No comments: