FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Wednesday, November 12, 2008

13.11.2008

Hari ni.. Takde pape yang best.. Pagi2 lagi sampai office.. Lepas punch kad kedatangan terus gi cari Dhana (PA Pn Noorin) nak buat appointment untuk 'briefing'..

Nab : "Dhana.. Puan Noorin ade tak hari ni?"

Dhana: "Takde la Cik Nabila...."
Nab : "Aik?? Ye ke?? [konon je...dalam hati "yes! yes! yes!"] Dia pegy mane?"
Dhana : "Dia ade ceramah.."

Nab : [ceramah ape lak...time2 ni la nak gi ceramah..] O0oo.. Dia masuk ofis tak petang nanti?"
Dhana : "Tak masuk..ceramah sampai petang.."

Nab : "Ye ke?? .. Erm baru ingat nak 'berief' dia... Tapi tak pe lah.. 'Brief' esok je la.."
Dhana : [Dhana pun mengangguk..]

Nab : "Thanks ya!"

Lepas dah set appointment.. Terus gi cubicle aku [aka sanctuary..] Tapi..terserempak lak dengan Tn Amir [bos kesayangan aku..sp0rting siott!!] Dia minta tolong aku editkan dia punya Power Point Slides.. almaklumlah - dia kata dia tak pandai sangat komputer2 ni... So, dari xde benda nak buat..aku pun kata "ok!! nanti pukul 8.30 saya datang bilik Tuan. Saya nak gi breakfast dulu ye.." Tuan Amir pun senyum.. hehe.. Letak beg dulu.. buka drawer simpan kunci kete, wallet ... then terus cari Kamalia.. Ape lagi?? Cam biase la.. Gi breakfast kat C6.. Sampai cafe.. tapau bihun goreng + kueteow goreng + nescafe ais.. one more! kuih apam! my fav! huhu..makan sakan aku... nyummy!

Dah habis makan.. terus gi bilik Tuan Amir.. tolong ape yang patut.. Aku start masuk bilik dia jam 8.15 pagi.. Jam 11 pagi baru kuar bilik dia! GILE DAHSYAT!!!!! Record.. huhu.. Then, terus balik kat cubicle aku... start la edit 'write-up' yang tak sudah2 asyik nak silap ayat la.. bahasa cam keling la.. berbelit2 aku baca.. padahal aku sendiri yang buat...hish! memang dasar subjek BM time SPM dlu dapat 4B la.. hikhik! Aku memang lemah dalam bahasa ibunda sendiri.. hakha!!

Pastu..rindu lak nak jenguk Blog nih.. jalan2 tengok Aida punya blog.. wah! dah cantikk.. ni mesti dah obses dengan benda yg aku ajar semalam .. Aida update background utk blog dia..huhu.. Selain tu.. tengok2 gak kalau2 dia ada iklankan selendang baru.. ingat nak gi C3 (ofis Aida) tengok tudung.. TAPI..bukan ke dia housemate aku..huhu..tengok kat rumah pun boleh!..yiiihaaa!!!

So, aku pun mengulat la [keje aku dah siap..boss takde..so, takde keje la..] jalan sana..jalan sini.. Lepak2 usha2.. sambil cari bahan untuk briefing aku..Tibe2 Faa call lak.. mengadu kat aku yang dia kena halau dari C3 ke C7.. hehe.. pasni Faa takleh hidup dengan aman dah.. sebab ade kawan2 nak kacau dia.. huhu.. pujuk2 punya pujuk.. [risau sangat tak dapat internet..takot takleh nak update blog dia nti..] ... aku pun berjaya gak mematikan talian dengan dia.. dekat 45 minit gak la kitorg cakap..huhu



Pastu..dah tengah hari.. Tangah dok baca2 majalah CLEO yang dah berkurun dalam drawer and ntah dah berape kali aku tengok, Yong pun datang bagitau "Tak payah pergi lunch ya.. Tn Hanafiah nak belanje KFC" [Hoorayy..!!] jimat duit aku.. tak payah kuar satu sen pun untuk lunch hari ni.. Coz air dah ade.. hikhik!!

Selesai sudah makan.. aku pun lepak2 lagi.. takde keje la cibai!.. Terus dapat idea keluarkan kamera digital aku.. Snap..Snap..Snap.. Takde 1 pun yang cantik manis.. Tapi ade 1 je yang aku rasa ok.. Ni la dia..


[Hari ini..]

[2 Hari Lepas..]


[3 Hari Lepas..]



Hehe..Hari ni pakai tudung baru yang beli kat Aida..

Cantikk?? Korang nak jugak?? Layari be-elegant.blogspot.com

No comments: