FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Saturday, April 3, 2010

Online Shopping is Back! hehehhe...

When it comes to beli baju... Aku antara orang yang paling tak kisah pun walaupun baju tu harga RM10 je.. Asalkan cantik for sure aku akan beli... But nowadays susah sgt nak jupe baju yang hrga RM10 tapi GOrg! Kalau ade pun semua stok2 minah rempit.. hehee... gile prejudis! Bukan ape, stail kene jaga... Aku lak bukan jenis yang trendy sangat pun... As long as cantik aku pakai je bile2 pun... Lagipun aku tak suka pakai ikut trend sbb nanti fesyen tu lapuk.. So slalunya kalau beli baju aku akan pilih design yang Evergreen... pakai bile2 pun org boleh terima... hik!
As for myself, brand yang slalu menarik perhatian aku... MNG dan Armani... But sometimes I opt for Zara, and kadang2 online shopping pun aku main belasah! [cam ayam...hehe] Dan untuk berkongsi pengalaman aku... dont doubt dgn online shopping... Opt for bloggers yang org dh byk bg positif testimony... tak rugi pun kalau bt rsearch n pick certain online sellers... So, my current barang yang aku beli selain dari Gucci Tote.. aku telah berjaya membeli 2 helai baju yang memang boleh bunuh diri la kalau tak dapat nak beli [ceit...sengaje nak membesarkan cerite... kekekee]


Jadi baju-baju di bawah ini telah berjaya aku bolot ok! Jangan dengki! full stop




Murah je ni... Semua orang mampu... kekekeke!






Cute & Lovely kan baju nih... Love at the first sight! cewaaahh!


No comments: