FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Saturday, April 3, 2010

2 Hadiah Seminggu....Besttttt!!!

Hahahaaa...kawan2 mesti bosan kan asyik baca update aku pasal movie outings je... hik! dah takde modal dh ni... lagipun, skrg ni kalau ade benda lain yg aku buat pun aku tak menyempat nak share kat blog nih... this whole week sgt busy dengan kes-kes kat court and also oral submission yang memang walla! aku nak siapkan dia py 'skeleton'.... aduh! tapi apepun memang berbaloi la penat aku minggu ni bile Hubby spent most of his time with me on weekend... hik! the whole day tak gi memane... dok rumah je masak sama2... lunch aku masak, dinner turn dia lak masak.. aku? leh tetido ok.. akibat keletihan keje non stop n tido tak cukup the whole week...
Sebagai ganjaran.... minggu ni aku dapat 2 hadiah...
1. Dapat tengok CLASH OF THE TITANS premier! 1/4/10 pas keje hubby terus ajak aku tgk 3D kat Pavillion... memang packed! tempah ticket online... Cuma berjaya dapat seat tepi... tapi belakang enough utk dptkn clear view dan tak sakitkan kepala aku nak mendongak mahupun tundukkn kepala.. hehe... thanks Hubby for the movie outing...
Hadiah ke 2 ape pulak ye???
2. owhhhh.. Alhamdulillah! akibat tergerak hati aku untuk call kawan aku, a DPP from Selangor... Lia maklumkan aku tak perlu bt application utk renew kontrak keje aku... WHY? since nama aku dh di'shortlisted' kan sebagai Pegawai TETAP Kerajaan... which means, aku telah diserapkan ke jawatan Tetap.. and some more, no need to worry anymore pasal keje on contract basis.. Apepun, SYUKUR ke HADRAT ILLAHI... Although, i may be lacked in certain rezeki... tapi alhamdulillah, berkat susah payah aku selama ni kena marah dgn hakim... letih, penat and tak cukup tido... Terbalas jugak akhirnya...


Berbalik kepada cerita movie outings dengan Hubby 1hb lepas... movie terbaru, Clash of The Titans memang best! Cuma sayannya, jalan cerita dia lebih kurang Percy Jackson... cuma they have different mission je... Percy versi US Modern... but this movie versi Greek... huhu..
Apepun memang besttt! tak menyesal bergaduh sbb nak dapatkn seat yg bestt.. huhu...
Tapi ade jugak kawan-kawan tanya.. Mana lagi best? COTT or AVATAR? Well.... ofcoz la i would say AVATAR lagi best... sbb kombinasi Real Human and a bit of Kartun.. although not so cartoon la.. cuma avatar tu je muka kelakar... [inspired from Cats]... jadi, more/less mcm kartun la kn.. kekekee... tapi ini versi canggih! thats y ianya BESTTT!! dahtu, nama pun box-office movie... and the 1st movie yg berjaya pecahkn rekod TITANIC.... huhu...
Pasni nak gi tengok LOVELY BONES lak... my lawyer frens ramai cakap citer ni best... so mesti tgk! cerita pasal Paedophile - serial rapist / sex maniac... Scary huh? huhuhuhu.... Hanya mereka yang berjiwa loyer... yang memahami... kekekeeee...

No comments: