FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Sunday, January 17, 2010

Nikah - Sanding - Bertandang

Saya pun tak tahu kenapa lately saya malas sangat nak update blog ni dengan gambar-gambar sekitar majlis pernikahan, persandingan dan juga bertandang tahun lepas.. Hmmm.. Ok la, disebabkan hari ni tak banyak kerja, jadi saya rajin2kan diri saya untuk upload beberapa gambar sekitar majlis-majlis tersebut ok! [ayat skema... hehehe] Gambar hantaran tak berapa cantik sangat.. Kinda blur! sbb yang ade soft copy dlm pendrive ni pun just gambar2 dari family.. hehehe


Alhamdulillah... Dengan Sekali Lafaz, saya bergelar Isteri... Amin.





Untuk Hubby, saya hadiahkan :


1. Sireh Junjung

2. Cincin Nikah - Poh Kong

3. Jam - Tissot

4. Wallet & Belt - Raoul + Blazer/Slack - Domanchi

5. Perfume - Unforgivable by Sean John

6. Kemeja & Cufflink - Raoul

7. Baju Melayu

8. Sejadah

9. Kuih Karas

10. Buah-buahan

11. Tart Nenas






Untuk saya, Hubby hadiahkan:


1. Sireh Junjung

2. Cincin Nikah + Rantai + Rantai Tangan - Habib Jewels & Cek RM7777

3. Jam Tissot & Beg Tgn Coach

4. Sepasang Kain Lace [which saya dah separatekan menjadi 3 psg baju... hehe]

5. Telekung

6. Estee Lauder Make up set & Perfume

7. Mas Kahwin RM1424 [which saya dah tukarkan kepada Bangle Emas - Habib Jewels]

8. Kek & Cuppies

9. Ferrero Rocher




Alhamdulillah again.. ramai jugak yang datang saksikan majlis pernikahan saya yang berlangsung di Masjid Al-Ghufran Akar Peluru nih... Saya ingatkan hanya ahli keluarga terdekat saja yang dtg.. rupanya kawan-kawan dari Uitm Merbok SP dan juga kawan2 dari Melawati dan sekitar KL pun turun padang.. Hehe..
Ini pula, gambar outdoor majlis persandingan saya di sebelah keluarga saya.. Majlis berlangsung di rumah nenek kesayangan saya yang sejak dari kecil lagi saya tak pernah berpisah dgn dia.. except that, sy dah kerja kt kl, so jarang la dpt jupe.. huhu..



Ini yang paling menambat hati saya dan suami &

FYI, now gambar ni kami display di ruang tamu rumah.. weee!







1 comment:

hazieda sweeties said...

wahh!bestnyer.....huhu...
neway...selamat pengntin baru yerp!hee....