FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Monday, October 26, 2009

Bukan seperti yang kau sangkakan...

Salam semua...
Aku ade duit.. Cuma aku taknak habiskan.. Kalau dulu boleh lah habiskan.. tapi reception dah makin dekat.. Emergency money perlu ada sebab ko takkan tahu ape hidden costs yang ko perlu keluarkan di saat2 akhir.. So kalau ko ingat aku mengadu kat blog ni aku 'takde duit' means betol2 aku takde duit ok..
Aku bukan macam ko nak declare berapa banyak harta aku ade.. Baik kat blog ni mahupun kat Facebook ataupun Friendster.. hahahaaaa.. Tak tahu lah ko ade baca tak bendalah blog ni.. Tapi if u do.. Aku sekarang suka tengok ko punya telatah yang macam dengki dengan aku kan..
One good thing is that.. there are times aku pokai dari segi kewangan.. Tapi.. aku takde la nak declare2 aku minta duit dari laki aku ni... Takde duit means.. aku dah guna duit untuk persiapan wedding aku.. Takde la sbb aku makan kat tempat mewah ke ape ke..
Kalau setakat makan kat tempat mewah dah menunjukkan yang aku ni kaya raya..hahaah..agak menggelikan jugak la.. sebabnya.. ko tahu ke aku punya selera kat tempat yang mcm mana?
"Siapa makan cili dia terasa pedasnya..."
Peace!
xoxo,
Absolute Biel

No comments: