FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Monday, January 19, 2009

Cupcakes

Tadi baru je e-mail kak Jun owner cupcakekasih [www.sayasukacupcakes.blogspot.com] pasal nak join kelas cupcakes yang dianjurkan nanti.. Dah daftar nama cepat2.. sbb dia kata tempat limited.. so, lepas je bc blog dia td.. terus daftarkan diri..
Erm.. aku dah lama minat bidang bakery nih.. tapi biasanya aku baked kek choc moist n biskut2 je.. tu pun ble time raya.. kalau bukan raya.. malas la nak bake.. huhu
Masa zaman sekolah dulu rajin gakla bake saja2 untuk kawan2 makan.. Tapi sekarang ble dah keje.. time takde... balik keje je lepas mandi, tgk TV terus rasa nak tidur.. aiyaa!! apa pya life la..
nak kata bz hang out dgn kwn2 pun xde... aku lak jenis jarang nak lepak dgn dorg.. huhu.. sian kwn2 aku.. sorry fwenz!
So, nak dijadikan cerita..aku dah minta izin bakal suami nak gi kelas buat cupcakes.. sbbnya nak try cari side income.. yela.. asyik mkn gaji je.. at least klo bt cupcakes leh gak ujung2 mgu amik order n siapkan..wlaupun takleh bt tiap2 hari kn..
Nti..ble bisnes dah makin maju n dpt sambutan.. ingt nak berhenti keje.. n continue running the businee [full timer la]... tapi bakal suami ckp 'jangan mcm tu.. keje2 ttp keje.. mkn gaji ttp makan gaji.. jgn sbb cupcakes u nak resign lak.. Tgu nanti i dah jd jutawan... baru i izinkan u berhenti keje gomen..'
OK la bebeh.. as u wish... tapi angan ttp angan.. ini bukan angan mat jenin k.. ni angan betul2.. huhu!! akan ku jadikan kenyataan.. wait n see! aku nak gi kelas cupcakes! chiaoooo...!!!

No comments: