FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Friday, July 15, 2011

Changes...

Now dah masuk 27 weeks... dah mula merasa sakit badan yg amat... Malas nk gi keje pn ade. :P Baby S makin aktif. berapa kali gerak dlm sehari? jgn cakap la... Rasenye penah sekali tu smpi almost 100 kicks n hiccups kot. tak larat nak kira. Malam nak tidur baby S leh shuffle dalam perut sampai senget2 perut aku ni. but i really enjoy it! sebab ramai yg cakap, nanti dah bersalin, benda2 macam ni la yg aku rindu.. ermm, xpe... telan je balik baby S nanti.. hehehe! Mommy kejam!


Other than that, im suffering from insomnia. Tengok lah sekarang, dah pukul 2.40 pagi pun belom tidur. takde rasa mengantuk pun. yang ade, cuma rase lapar. haha! mane la tak gemuk mommy baby S ni... Duduk pun takleh santai2 dah. semua kena dok tegak. dahla aku ni memang jenis membongkok. memang sakit badan habis la. Ku tahankan jela demi baby S. Nanti keluar, tahu la aku nak cubit n tokak dia.. Daddy dia dah ready nak gomols habis2an.. Belom keluar lg pun perut aku dah jadi mangsa gomolan dia tu.. iskh3!


Ok, sebenarnya xde idea nak cakap pasal pe lagi dah... makin malas nak perah otak. tapi yang pasti, aku suka baking masa mengandungkan baby S. nanti dia keluar pun mesti suka baking. *harapan...* To Baby SOFEA, cepatlah keluar!!! taknak overdue ok! mommy tak sabar nak peluk ni...




;-))))))

No comments: