FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Sunday, November 29, 2009

Raya yang penuh makna tetapi pilu rasa hati bila insan yang dinanti tak kunjung tiba...

Salam semua...
Aidil Adha kali ini penuh makna buat aku... pertama kali beraya sebagai seorang isteri... Suami disisi seperti biasa dan yang paling bestnya awal pagi raya, aku dan suami bersetuju untuk beraya bersama keluarga mertuaku di Melawati... dan apabila petang tiba, aku dan suami berangkat pulang ke kampung halamanku di Alor Setar, Kedah...
Although agak penat bila terpaksa travel 2 tempat dalam satu hari.. tapi aku rasa sgt puas hati... Dapat juga aku beraya dengan keluargaku seperti saat aku masih bujang dulu... Ade Balqis, Haikal, BIL, Kak Long, Anas, Mama, Abah dan insan yang paling penting dalam hidupku... Nenek! heee...
Tak sabar rasanya apabila fikirkan reception aku cuma tinggal lg 2 minggu shj.. lg 3 minggu, reception di KL... Nenek turut join keluargaku ke majlis bertandang di KL nanti..huhu.. Tinggal 2-3 perkara sahaja lagi masih belum selesai... slideshow, kek, mak andam di k.l dan kedah, baju pun belum ambil kt tailor and also doogifts yang setia menanti aku di kedah utk dirias.. ngee.. sure penat kn! nw tak terase busy lg.. tp x tahu la minggu dpn ble aku dh mula cuti..weeee...
Hari ni patutnya aku terpakse EL since my bas yg bertolak last nite from kedah lambat sampai dr time yg sepatutnya.. yela, massive jam dekat Sungai Perak! haiyaaaa!!! aku dan suami dah cuak habis ni.. pukul 5 pg baru kt Sg perak.. gial ape ntah! patutnya by 5 dh sampai jln duta.. Aku pun dgn x rela hati text pd boss aku ckp nk EL hari ni... Tp since aku tak apply cuti, dia ckp dia nak aku masuk office jugak walaupun lambat.. jadi tengah har tadi aku pun masuk la office.. Ushar2 blog org lain ms lunch hour.. n aku terbaca satu entry kawan aku yg sorg nih... ade la kisah dia yg membuatkn aku rs kesian.. Tapi tula, although situasi kami lebih kurang sm, pttnya dia rs bersyukur.. at least insan yg dia tunggu kunjung tiba.. walaupun dia keseorangan di malam raya, tp baby dia tetap disisi.. Aku?? jgn kata mlm raya.. weekdays pun aku dok sorg2.. heee.. bkn nk merungut.. tp at least dia ade anak yg belum menemani dia.. Tapi aku tak spt dia..
Sedih la.. bila sayang nak datang ni?? ibu rindu... [gila agknya aku nih... tp aku rs kwn2 semua tahu betapa sukanya aku pd bdk2.. heeee jd itu psl la aku mcm x sbr2 nih...] heee... Suami selalu pujuk.. dia cakap "relax.. masih awal lagi.. jgn terlalu mengharap..." betol la kot tu syg.. jgn terlalu mengharap.. tp baby u ni dah rs pilu tgk kwn2 semua happy dgn baby dorg... weeee...
Kawan2... doakan aku supaya cpt ehem ehem ye...!! Thanks in advance!!

No comments: