FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Monday, July 20, 2009

Happy 2nd Anniversary Sayang...

Haha.. Kalau tengok tarikh memang la dah terlewat 1 hari kan..but I dont care..

Baby memamg memahami... sebabnya.. hari ulangtahun kami kali ni tak dapat dicelebrate dengan proper.. coz aku ade kes yg perlu dikendalikan... dan Baby pulak perlu hadiri beberapa meeting dengan client.. dan jugak pergi jumpa wedding planner kami untuk konfirmkan tentang majlis kami nanti.. how sweet!!

.
.
.
.
.

the actual date is
YESTERDAY!

.
.
.
.
.

20.07.2009

.
.
.
.
.
.

which means, kami mula serius pada

20.07.2007

.
.
.
.
.

haha! cantik kan tarikh ni..huhu

pada tarikh ni juga, adik sepupu aku meraikan ulangtahun kelahirannya yang ke 4...


-Akmal Farhan-

HAPPY BIRTHDAY COUZ...!!!!!

.
.
.
.
.

Ha..bercakap pasal tarikh ulangtahun ini.. pada mulanya aku dan Baby bercadang untuk langsungkan majlis nikah kami pada 20.09.2009..tapi sayangnya.. tarikh tersebut jatuh pada 1 Syawal.. jadi tak dapat la kami pilih tarikh tersebut dan perlu di tangguh ke satu tarikh lain yang berdekatan..haha..




Tarikh nikah bila??




Sorry..cant tell ya!




Nanti bila dah ready akan diumumkan ok..




Berbalik pada Anniversary kami ni..

kami hanya lepak2 pada petang Ahad di Island Red Cafe, Sri Rampai..


Kami melantak segala makanan yang ade..

Dan dihadiri juga diraikan oleh beberapa rakan terdekat kami..


Anol
Anol Jr

Jeb

Bob

.
.
.
.
.

Aiyaaa... mane pergi kawan perempuan??

huuh.. ini adalah parti yang tak dirancang sebenarnya..

Kami cuma ajak last2 minute..

Tp tetap bagi sejuta makna buat aku..


For starters,

Baby bawa aku tengok movie..


HARRY POTTER & THE HALF BLOOD PRINCE

takde la best sangat ataupun meletup mcm sequel2 dia sebelum ni..

tapi so-so je la..
Apepun aku puas hati sebab Baby bawak aku jenjalan
Pavillion cuci mata sempena Mega Sale ni..

haha..





Seterusnya..Baby suprisekan aku

dengan ini!!!

.
.
.
.
.







Hehe..LEWRE..






Then..my turn lak..buat suprise for him kat Island Red Cafe petang tu dengan ini!!


.
.
.
.
.



Kredit to Kak Ita from Gula dan Mentega
kerana menyiapkan CC ni spt yang aku minta dlu..
haha..mmg puas hati la dengan kerja tangan kak Ita yang neat ni..
Go kak Ita!!


Untuk baby bukan sekadar CC je..tapi 1 minggu in advance aku dh hadiahkan dia Perfume Gucci by Gucci for Men EDT..
Sorry gambar tak di ambil

Once again..

Happy Anniversary Sayang!!

No comments: