FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Monday, October 20, 2008

The Ring REVEALED

cEwaahhh!! bkn main lagi tajuk blog kali ni.. mcm nak buat Box Office pya m0vie je..hakha!! Kawan-kawan setelah sekian lama aku mengidam2kan saat ini.. di sini ingin ku umumkan dan tunjukkan satu bukti kasih dan sayang aku terhadap seorang lelaki yang aku cintai dan sayangi (sekali imbas ayat ni, mcm ayat dlm novel cinta Ahadiat Akashah..hehe) Jeng...Jeng...Jeng...

Cincin Pertunanganku... [kpd jejaka2 bujang trang..tang..tang.. dun worry!! aku blom bertunang..hehe]

Kawan2...maybe aku spt excited sgt..tapi aku berani buat mcm ni sbb bl0g ni x ramai yang tahu add nye..hehe..hanya kawan2 yang terdekat shj yg ada aksess terhadap bl0g ini.. Pesanan aku, nikmatilah keindahan cincin ku ini...hahahahaah!! adi0s!

No comments: