FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Wednesday, October 29, 2008

Dealova [Aku Ingin...]

Semalam..aku masuk bilik and baring2 dalam pukul 11 malam... penatnye badan jangan cakap la.. even cukup jam tidur pun... aku tetap rasa mengantuk... camne tu?? Before nak tidur.. aku sempat dengar iPod... Tibe2 dengar lagu Dealova.. memang sesuai dengan status aku sekarang ni...
Aku ingin menjadi mimpi indah dalam tidurmu
Aku ingin menjadi sesuatu yang selalu bisa kau rindu
Kerana langkah merapuh tanpa dirimu
Kerana hati terdetik...
Aku ingin menjadi sesuatu yang selalu bisa kau sentuh
Aku ingin kau tahu bahawa ku selalu memujamu
Tanpamu sepinya waktu merantai hati
Bayangmu seakan datang...
Kau seperti nyanyian dalam hatiku
Yang memanggil rinduku padamu
Seperti udara yang ku hela
Kau selalu ada...

No comments: