FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers

Sunday, December 14, 2008

Morning Talks..

Aku baru je tengok2 conference pixies kat A'Famosa Resort and also pixies at Banda Hilir.. Memang cantikk2 belaka.. Nak2 lagi dipenuhi dengan aksi2 ekstrem/lucu kitorg yang memang tak kering gusi ahh..

Ade mcm2 ragam kitorg dalam tu.. ok.. bercakap pasal tengok2 aksi nih.. selalu kalo kita view gambar2 kita mesti kita nak evaluate ape yg kita buat kat dlm gambar tu kn?? Tapi tu la.. ade la hamba Allah sorang nih yang mulut memang takde insurans... Dia asyik nak comparekan badan dia [yang kepeng gak tu..] dengan badan aku..

HELLO! I know la yg aku nih kurus k.. u dont have to remind me about that..BITCH!! ... kalau ko tuh gemuk sehat mcm org lain boleh la nak compare.. tapi kalo stkt badan tu besar 1 - 2 inci je dari aku.. tak payah la nak bising2 lebih kan... please la!! orang semua menyampah dengan perangai ko tu..

Tolonglah berubah ok.. Ko dah nak kawen dah pun.. Kesian kat suami ko nanti.. Nak kena ubah sikap ko tuh yang sentiasa buat org menyampah.. SOOO000 KAMPUNG!! Betina.. at least aku tinggi dari ko tuh.. and for your infos.. orang lain evaluate ko sama je dengan aku.. takde yang besar/gemuk pun pasal ko..

Sekian..

1 comment:

Anonymous said...

Grrrrrrrrrreat blog!!!

Don't let the recession get you down. When was the last time you looked at government grants? With the bailout, there is more money than ever. Don't miss out.

******************************
My Award Winning Grant Blog
*****************************