FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers
Showing posts with label new. Show all posts
Showing posts with label new. Show all posts

Monday, March 30, 2009

Hehe.. Suprise Made by Baby..

Baby I belikan I ini... 28hb Mac yang lepas. Before Kempen Earth Hour bermula.. Around 8 pm camtu.. mula-mula katanya, nak jalan2 je kat Sungei Wang.. Tapi last2.. dia bawa aku gi kedai kawan dia, PUPUL [anak polis nih..] Tapi budak ni aku kenal before aku jd DPP lagi ok.. so, jgn fikir bukan2.. hehe..aku tak makan rasuah..


Dia bagi special price.. bukan free tau! sbb staff dia yg jualkan.. Dia just assist je.. hikhik!


Mula nak amik Sony Ericsson gak.. [setelah bertahun2 setia dgn Sony E] tapi akhirnya.. setelah dpt harga trade-in yang agak memuaskan [aku trade hp W910i aku tuh...] aku pun amik la hp nih.. in Black Steel..warna baru untuk model ini.. Baby pun pakai model yang sama.. Tapi dia dh beli lama dh.. not so lama la.. about a week ago..hehe..


So, here it is...
The NEW addition to Our Family

The E71 - Black Steel

huhuhu!! Thanks Bwaby!