FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers
Showing posts with label coach. Show all posts
Showing posts with label coach. Show all posts

Saturday, February 26, 2011

Pregnant Mommy needs new shoes and bags! Hahahaha!

The title says it all... Semalam beli kasut baru khas for my pregnancy. Hush Puppies Ballerina (sebelum ni bukan big fan of ballerina... Flats pun baru berjinak nak pakai setelah kaki melecet teruk akibat berlari ms kat mahkamah... ;P)

And tadi, lepa teman Hubby gi shopping his LV shoes @ GLAMPOT, Hubby ajak aku gi OU and belikan aku a new bag khas untuk baby/diaper bag.. Terlebih sayang? hihihi... Maybe la kot...So, enjoy the pictures.






Love this! Dah campak2 barang pun still tak penuh. ;)


Friday, February 25, 2011

My Desginer's Collection

Ok. Kali ni memang takde mood nak cerita pasal my pregnancy since masa tengah type entry ni pun rasa loya... So, just nak share on what I have and some experience about having it and using it. Take note that all items showed in this entry, hanya items yang aku berjaya eraned sepanjang aku kerja la ok... So, mana2 yang parents bagi takkan di masukkan dalam entry ni. ;)



Longchamp Le Pliage Medium Short Handle
Ni taktau nak justify mcm mana sbb belum dapat dari seller lg.
Tapi so far tengok ramai yang pakai. So i think its quite practical la kan..
So, aku beli ni tujuan untuk buat baby bag. ;)


Hush Puppies Ballerina. Memang Comfy! and gorgeous sangat2...
Dah 2 kali tengok/ushar kat butik and baru semalam berjaya rembat kat The Curve.

Poppy Legacy Stripe Wristlet. Memang comel.
Tapi takleh belasah sangat since its in fabric.
Tapi saiz dia yang agak besar memang sangat puas hati
even boleh dijadikan sebagai H/P pouch.



Lewre. Shoes Designer. Harga berpatutan. Kasut ni memang gorgeous
and mampu buatkan ur kaki looks sexier (utk yg kaki mmg dah sexy ;P)...
and the color i.e brown, mmg sgt2 sesuai dgn design ni. Well Done Lewre!


Braun Buffel wallet. Bags Designer.
Aku suka sebab kaler dia. Kalau nak ikutkn, size yg aku amik ni tak praktikal sgt..
tapi sebab aku tak suka wallet pjg, so this size would be enough for me.


Coach sunglass. Worth buying!
memang tak sakit mata and sangat2 comfy bila dipakai.


My Very 1st LV. Sangat Classy. Walaupun beg ni paling murah dalam keluarga LV selepas NVF... Aku tetap bangga dpt memilikinya.. Sebab kalau korg tak pecaye, cuba tgk org yg bawak beg ni... Semuanya nampak mcm loaded kan? hahahaha! Even org yg dh ade Chanel pun ckp benda yg sama. ;P


My 1st Gucci shoes. Memang best. tapi a bit panas kalau pakai time hari panas la..hahaha


Kristin (Coach) ~ going to be mom's soon! spacious and sgt gorgeous!



Coach Ponytail - cutee!



My Hantaran ~ beg ni sgt2 worth buying... very practical, boleh bt diaper bag..hihi!



My 1st Coach 0 hasil bidding kt Ebay. Comel sesuai dgn nama = Coin Purse ;P



Coach Parker - All Time Fav. Sebab besar, sgt sesuai bwk gi keje.
Sgt tak sesuai utk dibelasah. Hahahaa!



My Hantaran jgk. Tissot. Best! dan elegant!

Saturday, February 12, 2011

This is me... I am happy being me... ;)

Tulislah...Cakaplah apa yang korg nak kata. This is me. Like i used to clarify in my FB... Its just for sharing and not bragging about what I have cause I know, each and everyone of us have our own interests, our own capability and our own ability.

I am capable of buying things instead of going for vacations, trips or overseas. I am capable of having something and losing money instead of losing energy, time and money...

I do not want to go oversea just for the sake of taking pictures here and there, without entering Universal Studios, Madame Tussauds, etc.

Some people like to waste/spent their money for vacations, trips but I like to waste/spent MY MONEY for the sake of my passion, i.e acquiring a designer bags, shoes, gadgets.

So, thats it... I think it's all bout you, need to respect other people's interests cause their interests would never be the same like yours... ;)


Braun Buffel Wallet ~ a gift from Hubby. Thanks dear!


Coach Poppy Legacy Stripe Small Wristlet ~ from my own pocket money. ;)
(RM250 ~ cepat beli! hot stuff!)


Ralat: anything bout D90, vacations, it was only an example. yeah, sape tak tahu kan... the D90 is the in thing rite now... Vacations memang dari dulu semua org bercita2 nak pegi...

Tuesday, February 1, 2011

Our Lootssssss...........

Hi all,

Minggu ni memang banyak shopping! hehe...yela, ganti balik shopping yang tak tershopping masa krismas aritu... Masa sale krismas dulu kitorg tengok je orang lain shopping... Sedih pun ade! kuikuikui~

Kali ni, Raya Cina py sale, turn kitorg lak shopping giler2 in which as u all know, I've got my Birthday present! ngee~ and also my new Habib' bangle... hihi (en suami minta aku melabur dlm emas lak kali ni sesuai dgn azam tahun baru aku...)

So, here's our loots untuk kali ni... Enjoy!



Dalam dok amik gambar untuk entry kali ni, leh lak aku lupe yang aku baru je beli ini... hehe
Walaupun bukan DSLR, D90, tapi aku puas hati at least ade digicam untuk aku bawa ke hulu hilir ms wedding sesape nanti! some more, aku bukan gila kamera! lgpun, Anas dah ada DSLR. So, aku pinjam jela dia punya if nak pakai nanti ;P

Canon Powershot 12.1MP








Habib Jewel's Bangle
... Cuns kan? Jatuh chenta pandang pertama!







Ni gambar 'recycle'... hahaha! Korg dah tahu ni untuk ape kan?
itd my 26th Birthday prezzie... Syok to the Max!
Speedy 30 Damier Ebene






Sandal Vincci yang affordable!
Kaler hijau Jade memang masuk dengan kulitku yang kuning langsat ini!
(ayat perasan!)






Sunglass Coach yang sudah lama aku idamkan...
dan akhirnya Hubby belikan untuk aku..
Thanks sayang!






Ade rasa2 pernah nampak tak kasut ni kat mana2? hehe....
Ok sebelum ni pernah bt satu entry pasal kasut ni...
It's called GUCCI MAROLA FLATS WITH INTERLOCKING 'G'





This one lak Hubby punya! Sunglass Emporio Armani...
P/S: Hubby bebel sunglass aku lagi mahal dari dia punya... hahahaa!
pompuan punya barang biasa la yang, mmg mahal! kihkihkih! saja je bikin panasss...






Haaaaa... ini bukan aku punya ok! ni big boss punya~ (Hubby)
Blackberry Bold III (9780)

So sayang, aci la kan sunglass I lagi mahal dari you... hehehe






Play Station 3 (Slim Edition)
Tengok!! umur 28 tahun baru dapat beli ini hokayy?
Budak2 kecik zaman sekarang, dapat 5A pun parents dah belikan... huhuhuhu!


Saturday, December 11, 2010

Hoping and Praying

Hubby, baca/tengok la entry ni... Cepat laaaa~! hehehe.... ;P



New Gucci Ladies Web

Louis Vuitton Speedy 30 Damier Ebene


Louis Vuitton Hampstead Damier Azur PM



Coach Madison Gathered Leather Sophia Satchel Large




Marc by Marc Jacobs Classic Q Hillier Hobo in Rosie



Chanel Grand Shopper Tote (GST) in Blue




Tiffany & Co Silver Heart Toggle Charm Bracelet

Friday, November 19, 2010

Ready Stocks




RM900
Marc By Marc Jacobs Lil Riz Q Hobo
Measurement : 13″H x 14″L x 4.5″D.
No dustbag
RM850
Coach Brooke Leather in Gray 14142
Measurement : 13" W x 12" H x 4" D
Comes with dustbag and care card

All are ready stocks in Malaysia!!!
Email me! belle_legal@yahoo.com


Thursday, November 11, 2010

Teruja!

hahaha.. tajuk entry kali ni agak skema sket ye.. 'teruja' or 'excited' dalam bahasa inggeris. Kenapa teruja ye? sebab hari ni kan 12hb. Bag baru nak sampai la. Sekarang baru pukul 9.26pagi. Roughly dalam pukul 11.00 pagi Posmen sampai. Seronoknyaaaaaa!!!!!!


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.




Nak tengok gambar?

** beg baru dipadankan dengan shawl crumple terkini ye...

So, korg dah tak boley cakap aku tipu ke propa lebih ye...

ni buktinya.. penat tau aku simpan duit bulan2 tahan nafsuuuuu!!!

Sunday, October 24, 2010

My New Arm Candy... ETA 12th Nov 2010

Remember my post http://bielcintaridz.blogspot.com/2010/10/happy-1st-anniversary.html? Actually there's sumthing happened behind it. Supposedly aku dapat Coach Aerin Soft Ballerina for my Anniversary. Tapi sayangnya Seller tu tak hantar2 kasut aku for almost 3 weeks!!!!!!!!!



So, disebabkan aku risau dia con aku dengan duit yang dah di bank-in pada dia. Aku pun mengambil keputusan, sebelum apa2 terjadi aku minta dia refund balik duit aku. [actually sedih sebab kasut tak dapat + duit hubby!]

Alhamdulillah. Seller tu masih berhati perut, pulangkan 100% duit aku. So, duit yang aku dapat balik tu aku simpan untuk beli benda lain. Mulanya nak beli je terus kasut kat Aldo ke ape.. Tapi akhirnya bila fikir2 balik.. Nope! kasut bukan priority aku! So, instead of buying shoes, aku simpan duit tu untuk melabur pada HANDBAGSSSS!!!!!!!
Yessss...! aku memang obses dengan beg!! huhuhu... I need a good quality of bagsss sebab aku ni suka belasah2 beg...hahaahaha ;P So, nak beli beg dengan duit Hubby bagi ofcoz tak berapa cukup. Jadi aku nekad kumpul duit sendiri. [kira tambah la ni...] and......
Walla! ~Hepi sangat2 hari ni sebab berjaya juga aku kumpul duit (puasa beg) dan beli 'arm candy' yang dah lama aku idamkan.. huhu! NAK TAHU APE BEG TU???

Presenting my
NEW COACH KRISTIN EAST WEST TOTE
in Dark Blue!
happy,happy,happy!! ;)




Monday, April 26, 2010

I Want Sabrina...Help!



:P ...to be continued...

Thursday, March 11, 2010

Idamanku...

Salam semua...

Pernah tak terjadi pada korg... suatu hari yg mana korg rasa macam korg kena buat decision like the biggest one in your life masa nak beli handbag??? hahahaaaa... Im sure everyone of you pernah experience this kn? as for myself, aku pun dah pernah lalui keadaan tu..

Ceritanya macam ni... Tahun lepas, masa nak pergi tengok2 bag kat Coach boutique @ Pavillion, KL... Aku punya lah rambang mata... sampaikan satu tahap.. aku tak tahu nak pilih mana satu.. hahaha... sape2 yang selalu mengikuti blog aku nih pasti pernah tgk 1 entry yang aku post dlu kan... siap minta bloggers vote which bag yang sesuai untuk dijadikan hantaran and also kena dengan personality aku.. huhu...


Ramai yang suruh aku beli Coach Sabrina Satchel.. Tapi apakan daya... Budget aku time tu xde la sampai RM2K ++ kan... So, at last aku came out dgn membeli Coach Leah untuk hantaran nikah aku... in black which is more practical.. design dia pun sesuai utk kasual dan formal.. kena la dengan aku ni yang malas nak tukar2 beg selalu..huhu

So, masa hari aku nak beli bag tu.. korg bayangkan lah mcm mana keadaan aku kan.. 1 minggu before that, aku dah survey and in fact aku siap suruh SA tu reservekan untuk aku Coach Carly in Geranium... tapi bila dah ready nak gi bayar, tetibe lak berkenan dengan Coach Leah..huhuhu..dahtu, bertambah2 excited bile SA tu cakap, Leah adalah Hot Buy di mana2 butik Coach.. and in fact, Leah aku tu adalah stok yang terakhir sekali kat Malaysia tau!! huhuuu... so, bertambah2 bangga la aku kan.. hik! :P






2 minggu kemudian, Hubby [masa tu tunang] ajak aku pergi butik Coach sekali lagi.. katanya, "sayang pilihlah mana-mana beg yang sayang nak.. untuk pakai saja2..." pergh! aku pn mula la excited tak hingat la kan.. hik! pilih punya pilih stok yang mcm nak tidur je kt butik tu... huhu.. last sekali aku opt utk Coach Bonnie Flap Sling Bag tu... kecik comey je... the, aku n hubby pun keluar la dr butik tu... jalan py jalan ade la dkt 1 km.. tibe2 Hubby suprisekan aku.. dia ckp "Sayang, ni kira hadiah anniversary I utk U k..." [pastu dia pn gelak2.. Pastu aku pn jadi tercengan la kn.. yela, terkejut kot.. buy a bonnie for my anni? aiyak! i shd have pilih something much nicer than bonnie la.. so tht i can use it anywhere anytime kn... [FYI, bonnie sgt kecik..] mula2 aku pilih bonnie tu sbb hrga dia la kn.. yela, xkn nk pau lebih2 kot.. hihi..


Pastu, smpi rmh mlm tu aku dh resah..serba x kena.. nyesal pn ade ble bli Bonnie tu.. esok tu pagi2 lagi aku dh minta Hubby bwk aku semula ke butik coach kt pavillion.. jadi bermula lah kembali episod aku memilih bag..hahahahahaa..keji siott! Os kat bawah ni antara bag2 yang berjaya menarik perhatian aku la..




1. Coach Hamptons Archive Canvas Carryall

** mmg cun habiss! tapi SA tu kata leather dia mudah rosak kalau kene air hujan. *Sigh* :(

2. Coach Parker Convertible Hippie in Baby Blue

(gambar takde sbb ni kira limited edition py kaler..

mcm candy! and nia ckp sgt sesuai dgn aku..!)

3. Coach Sig Parker Shoulder Bag in Beige

ni marvellous! kaler dia very soft and sesuai utk semua keadaan...

cuma kaler dia cepat kotor la kn..

So...rasa2 which one yang menambat hati?... haaaa... misteri kan sbb tiga2 ade pro n con dia.. So last sekali setelah 2 jam dok dlm butik tu..aku opt utk no.3 !!! hooray! sbb ape? sbbnye mcm kt caption gmbr tu le.. n althou dia mudah kotor, tp nasib baik la aku nih jenis sedar diri smpi skrg yg diri hamba ni hina bukan anak org kaya.. dan Hubby hamba juga tidaklah selalu boleh beli kat hamba.. hihii.. jadi sampai sekarang gi mana2 pn aku akan bwk beg ni bersam2 dust bag dia tu.. so tht, ble lepak dgn smokers aku boleh bungkus beg tu buat nasik lemak... hahahhaaaaaa...!!!

Tapi tula, setiap pilihan pasti ade regret kan? bukan aku tak suka parker tu...cuma naik bosan sbb lama2 rasa mcm org tua lak pakai Shoulder bag nih.. Lalu... beberapa bulan kemudian, aku mula lah termimpi2 akan Coach Hamptons Arhive Canvas Carryall in Pink tu.. Adoii! paling menyakitkan hati, ble npk org bwk beg tu tiap kali aku gi Pavillion / KLCC... angin x? cantik kott! n the only reason aku x beli bag tu sbb SA tu cakap leather sensitif sgt xleh kene air hujan..nti cpt rosak.. taula, aku nih bkn jutawan nk boleh bli bag2 designer ni slalu.. so, disebabkn itu, aku pn x amik la.. walhal, Hubby aku masa tu dah suka sgt2 dah kalau aku beli yang tu.. Tula, ni la akibat tak inkut ckp tunang.. [as he then was..] huhuuuu...

And up until today, aku slalu tgk2 bolg2 yg jual authentic Coach bag nih..mane la tau kot2 dapat beg tu dgn harga murah kn.. so, nak dijadikan cerita smalam aku terjumpa bag nih kat watchshoppe.blogspot.com... and.......................... it's AVAILABLE @ only RM580.... OMG! aku cpt2 call Hubby and dapatkan approval utk deposit RM50 as booking.. hehe.. and hari ni akan ku depositkan duit itu sepecat mungkin! hik! Wish me luck!!!!

Monday, April 6, 2009

My New COACH PARKER



It's a PARKER OP ART SHOULDER BAG...


Korang mesti tertanya2 kenape tak beli new design?? BONNIE / HAMPTONS ARCHIVES??



Heheehehe...
sungguh panjang ceritanya...



Setelah dipendekkan...

Jeng..Jeng..Jeng..



Mulanya, pergi Coach Boutique..



Kata Baby.. "I nak belikan u wristlet as u wish semalam.."



Aku?? "Wristlet?? ok2.. ikut je la.. [i have no idea at all pun nk beli yg mana 1..]"





Sesampainya di Coach.. ape aku buat??



Terpinga2..tak tau nak pilih yg mana satu.. dh bt muka mcm org takde duit pun ade gak..



hikhikhik!!




Takpe.. round dulu..



Try itu..try yg ni..



huh! mane 1 nih???



dtg Cherry membantu...



Cherry kata.. "u look better in this..."



Aku?? "Wokeh! Cantik!! mmg ini pn yg aku nk dgr..

Cherry suggest beli BONNIE SIGNATURE FOLDOVER CROSSBODY

yang ade pink kaler tu.. huhu cam candy!


shweettt!!




Akhirnya.. keluar butik tu dengan yg mcm gmbr atas ni la..


tgh dok jalan2 cari mkn lepas tu..


Baby tiba2 cakap..

"Jadilah.. tu kira hadiah Anniversary kita la yek!"

aku?? "What?? Damn u!!... I thot sj2 beli..If i knew.. mesti I dh pilih hrga yg bpatutan dgn Anniversary tu...!!"


Aku dah start gelisah time ni..

tak menentu.. yela.. berkenan kat coach parker kaler baby blue tu dr dulu lg..

Alih2.. ble dpt hadiah anniversary... benda lain..huhu!


Malam tu.. Baby pujuk.. dia kata..beg yg aku pilih tu cantik sgt..

Tapi aku?? Sedih la jgk.. Hadiah Anni kot..

mesti la nak yg betol2 cantik.. and paling penting worth the buy..


So, esoknya tu..

Baby ajak gi Pavillion..

Tukar beg tu dgn beg yg lain..hikhik!


Akhirnya...

Aku tak pilih pun parker baby blue tu..

Instead... I chose this...