And tadi, lepa teman Hubby gi shopping his LV shoes @ GLAMPOT, Hubby ajak aku gi OU and belikan aku a new bag khas untuk baby/diaper bag.. Terlebih sayang? hihihi... Maybe la kot...So, enjoy the pictures.

love bags,love shopping, love her family!



Poppy Legacy Stripe Wristlet. Memang comel.












** beg baru dipadankan dengan shawl crumple terkini ye...
So, korg dah tak boley cakap aku tipu ke propa lebih ye...
ni buktinya.. penat tau aku simpan duit bulan2 tahan nafsuuuuu!!!



Pastu, smpi rmh mlm tu aku dh resah..serba x kena.. nyesal pn ade ble bli Bonnie tu.. esok tu pagi2 lagi aku dh minta Hubby bwk aku semula ke butik coach kt pavillion.. jadi bermula lah kembali episod aku memilih bag..hahahahahaa..keji siott! Os kat bawah ni antara bag2 yang berjaya menarik perhatian aku la..

2. Coach Parker Convertible Hippie in Baby Blue
(gambar takde sbb ni kira limited edition py kaler..
mcm candy! and nia ckp sgt sesuai dgn aku..!)

3. Coach Sig Parker Shoulder Bag in Beige
ni marvellous! kaler dia very soft and sesuai utk semua keadaan...
cuma kaler dia cepat kotor la kn..
So...rasa2 which one yang menambat hati?... haaaa... misteri kan sbb tiga2 ade pro n con dia.. So last sekali setelah 2 jam dok dlm butik tu..aku opt utk no.3 !!! hooray! sbb ape? sbbnye mcm kt caption gmbr tu le.. n althou dia mudah kotor, tp nasib baik la aku nih jenis sedar diri smpi skrg yg diri hamba ni hina bukan anak org kaya.. dan Hubby hamba juga tidaklah selalu boleh beli kat hamba.. hihii.. jadi sampai sekarang gi mana2 pn aku akan bwk beg ni bersam2 dust bag dia tu.. so tht, ble lepak dgn smokers aku boleh bungkus beg tu buat nasik lemak... hahahhaaaaaa...!!!
Tapi tula, setiap pilihan pasti ade regret kan? bukan aku tak suka parker tu...cuma naik bosan sbb lama2 rasa mcm org tua lak pakai Shoulder bag nih.. Lalu... beberapa bulan kemudian, aku mula lah termimpi2 akan Coach Hamptons Arhive Canvas Carryall in Pink tu.. Adoii! paling menyakitkan hati, ble npk org bwk beg tu tiap kali aku gi Pavillion / KLCC... angin x? cantik kott! n the only reason aku x beli bag tu sbb SA tu cakap leather sensitif sgt xleh kene air hujan..nti cpt rosak.. taula, aku nih bkn jutawan nk boleh bli bag2 designer ni slalu.. so, disebabkn itu, aku pn x amik la.. walhal, Hubby aku masa tu dah suka sgt2 dah kalau aku beli yang tu.. Tula, ni la akibat tak inkut ckp tunang.. [as he then was..] huhuuuu...
And up until today, aku slalu tgk2 bolg2 yg jual authentic Coach bag nih..mane la tau kot2 dapat beg tu dgn harga murah kn.. so, nak dijadikan cerita smalam aku terjumpa bag nih kat watchshoppe.blogspot.com... and.......................... it's AVAILABLE @ only RM580.... OMG! aku cpt2 call Hubby and dapatkan approval utk deposit RM50 as booking.. hehe.. and hari ni akan ku depositkan duit itu sepecat mungkin! hik! Wish me luck!!!!

