FALL IN LOVE WITH MORE FREE TEMPLATES! CLICK HERE TO GET YOUR OWN SMITTEN BLOG DESIGN... »

WEDED BLISS

Daisypath Anniversary tickers

OUR GIRL

Lilypie Second Birthday tickers

OUR BOY

Lilypie First Birthday tickers

EL TIGRE (TIGRA)

PitaPata Cat tickers
Showing posts with label Balckberry. Show all posts
Showing posts with label Balckberry. Show all posts

Sunday, April 17, 2011

Another loot!


Hehehe... seronok diri ini tidak terhingga! mendapat HP baru yang walaupun ciput je. Tapi sangat tinggi sentimental valuenya.. huhu.

Before this pakai Curve 8520. Sekarang tukar ke 9300. Memula nak amik Bold III. Tapi bajet lari lak bulan ni. nak2 lg nak bagi sangat2 8520 tu kat Anas. So, aku beli je yg within bajet. "Spend within your means" kini menjadi motto hidupku. Ewaahhh!

Walaupun tidak berkereta mahupun berumah besar seperti sesetengah orang lain, tapi aku bersyukur sesangat sebab bila aku hidup bersederhana dari setengah aspek, aku dapat achieve benda2 lain lak...

So, with this... 8520 (right) akan menjadi hak milik kekal Anas la pasni. 9300 (left) is mine as of now.. hehehe! To Kak Long, walaupun kami tak sehebat hang dapat pakai iPhone 4, tapi tak mengapalah... kami kan adik2... kena la bagi laluan pada kakak dulu untuk pakai HP canggih2.. hehehehe :P


So, apa lagi? Marilah kita ber "Whatsapp"!! yehaaaa!!!!!

Tuesday, February 1, 2011

Our Lootssssss...........

Hi all,

Minggu ni memang banyak shopping! hehe...yela, ganti balik shopping yang tak tershopping masa krismas aritu... Masa sale krismas dulu kitorg tengok je orang lain shopping... Sedih pun ade! kuikuikui~

Kali ni, Raya Cina py sale, turn kitorg lak shopping giler2 in which as u all know, I've got my Birthday present! ngee~ and also my new Habib' bangle... hihi (en suami minta aku melabur dlm emas lak kali ni sesuai dgn azam tahun baru aku...)

So, here's our loots untuk kali ni... Enjoy!



Dalam dok amik gambar untuk entry kali ni, leh lak aku lupe yang aku baru je beli ini... hehe
Walaupun bukan DSLR, D90, tapi aku puas hati at least ade digicam untuk aku bawa ke hulu hilir ms wedding sesape nanti! some more, aku bukan gila kamera! lgpun, Anas dah ada DSLR. So, aku pinjam jela dia punya if nak pakai nanti ;P

Canon Powershot 12.1MP








Habib Jewel's Bangle
... Cuns kan? Jatuh chenta pandang pertama!







Ni gambar 'recycle'... hahaha! Korg dah tahu ni untuk ape kan?
itd my 26th Birthday prezzie... Syok to the Max!
Speedy 30 Damier Ebene






Sandal Vincci yang affordable!
Kaler hijau Jade memang masuk dengan kulitku yang kuning langsat ini!
(ayat perasan!)






Sunglass Coach yang sudah lama aku idamkan...
dan akhirnya Hubby belikan untuk aku..
Thanks sayang!






Ade rasa2 pernah nampak tak kasut ni kat mana2? hehe....
Ok sebelum ni pernah bt satu entry pasal kasut ni...
It's called GUCCI MAROLA FLATS WITH INTERLOCKING 'G'





This one lak Hubby punya! Sunglass Emporio Armani...
P/S: Hubby bebel sunglass aku lagi mahal dari dia punya... hahahaa!
pompuan punya barang biasa la yang, mmg mahal! kihkihkih! saja je bikin panasss...






Haaaaa... ini bukan aku punya ok! ni big boss punya~ (Hubby)
Blackberry Bold III (9780)

So sayang, aci la kan sunglass I lagi mahal dari you... hehehe






Play Station 3 (Slim Edition)
Tengok!! umur 28 tahun baru dapat beli ini hokayy?
Budak2 kecik zaman sekarang, dapat 5A pun parents dah belikan... huhuhuhu!